שר התקשורת שלמה קרעי: "נותנים לציבור את הבחירה"

מהדורת הבוקר No Comments on שר התקשורת שלמה קרעי: "נותנים לציבור את הבחירה"

שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי ב'מהדורת הבוקר': "לפיד לקח אתמול את הרפורמה שלי בתקשורת, הפך אותה לחלוטין והתקשורת השמאלנית הדהדה אותו בלי לבדוק. לקחנו כמה תדרים מהתאגיד אחרי שבדקנו שזה לא יפגע בהם כדי לאפשר לתחנות האיזוריות להתרחב ולהפוך לארצי. תוך חצי שנה – גם 'קול חי' יוכל לשדר בכל הארץ, מהצפון ועד הדרום"

שלמה קרעי צילום: פלאש 90
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי בראיון מיוחד לבצלאל קאהן במהדורת הבוקר עם פרסום הרפורמה אותה הוא מתכנן לקדם בשוק התקשורת וברקע סקר מכון מדגם והרשות השנייה עם נתוני האזנה הפנטסטיים של קבוצת קול חי: "אני יכול לומר שמובילי ומחוללי האנרכיה, עושים את זה במכוון שהם יודעים שאין על מה. אתמול לפיד לקח את הרפורמה שלי והפך אותה לחלוטין, והתקשורת השמאלנית הדהדו אותו בלי לבדוק".

"אמרו עלי בתקשורת שמדובר במשטרים טוטליטאריים, זה מנוגד למה שאנחנו עושים. בסך הכל לקחנו כמה תדרים מהתאגיד אחרי שבדקנו שזה לא יפגע בהם. זו לא התערבות ולא צנזורה, אלא להעביר את ההחלטה לציבור להחליט על התוכן. החוק יבוא באוקטובר לקריאה ראשונה, עוד חצי שנה מהיום הוא יעבור בעזרת ה'. נבטל את המגבלה של הרדיו האזורי, נביא לציבור קולות אחרים שהם לא יכולים להגיע אליהם"

על שביתת הרופאים אמר השר הליכודי: "אותם אלו שנמצאים בנקודות משמעותיות לוקחים את הרופאים, כמו בהסתדרות הכללית ניסו לאלץ את העובדים. הרבה רופאים מתנגדים לזה".

שר התקשורת בירך את קול חי על ההישג הגדול שפורסם אתמול על שליטה של כ-20% מהמאזינים בממוצע גם בקול חי וגם בקול חי מיוזיק ואמר כי אלו נתונים מאוד, וחשוב להנגיש את התוכן גם מחוץ למעגל האזורי. גם קול חי יוכלו לשדר בכל הארץ מהצפון ועד לדרום"

האזינו



0 תגובות